Titel
- Benoem drie hoofdresultaten van jouw dienst
- Bijv. zonder stress facturen betalen
- Maak belangrijke woorden dik gedrukt
Titel
Plaats een korte introductie wat het probleem van jouw doelgroep is.
- Vermeld de belangrijkste problemen waar jouw doelgroep tegen aanloopt
- Maak belangrijke woorden dik gedrukt
- Vermeld ongeveer 3 tot 5 belangrijke problemen
- Benoem nog niet jouw dienst, maar...
- ... zorg dat jouw dienst de oplossing is.
Plaats een korte motivatie zin
Titel
Vermeld hier de (lange termijn) gevolgen als jouw doelgroep niet aan de slag gaat met zijn probleem.
- Vermeld de belangrijkste risico gevolgen
- Maak belangrijke woorden dik gedrukt
- Vermeld ongeveer 3 tot 5 belangrijke gevolgen
- Benoem nog niet jouw dienst, maar...
- ... zorg dat jouw dienst deze gevolgen kunnen voorkomen
Voorkom grote problemen
Titel
Het is zover… Tijd om jouw onderneming / dienst aan te bieden. Vermeld wat jouw oplossing is en wat je allemaal aanbiedt. Zorg ervoor dat je doelgroep zich aangesproken voelt en een gesprek wilt inplannen.
USP 1
Plaats hier iets wat jouw aanpak / dienst uniek maakt.
USP 2
Plaats hier iets wat jouw aanpak / dienst uniek maakt.
USP 3
Plaats hier iets wat jouw aanpak / dienst uniek maakt.
Plaats een korte motivatiezin
Titel
Beschrijf hier wat het resultaat is dat klanten bereiken, nadat ze door jou zijn geholpen. Houd ook goed rekening met het verwachtingspatroon van de klant.
- Vermeld de belangrijkste resultaten gevolgen
- Maak belangrijke woorden dik gedrukt
- Vermeld ongeveer 3 tot 5 belangrijke resultaten
- Zorg dat het resultaat aansluit op het verwachtingspatroon
- Zorg dat het resultaat (enigszins) geloofwaardig blijft
Titel
Tijd om wat over jezelf te vertellen 🙂
Leg kort uit wie je bent, wat je doet en hoe lang je jouw vak uitoefent.
Vervolgens is het belangrijk om jouw expert status goed naar voren te brengen. Vermeld daarom belangrijk papieren (certificaten, diploma’s) die je hebt gehaald of opleidingen die je hebt gevolgd.
Eventueel kan je ook benoemen of je interessante (en relevante) samenwerkingen hebt en of je in de media bent geweest.
Vertel wat over je missie. Waarom ben je eigenlijk gestart met je onderneming, wat is jouw doel en hoe wil je dat bereiken.
Testimonials
Titel
Motiveer bezoekers nog één laatste keer om een intake gesprek in te plannen. Zorg dat je ook praktische informatie vermeld, zoals: hoelang een gesprek ongeveer duurt en binnen hoeveel tijd ze een reactie/bevestiging kunnen verwachten.
Veelgestelde vragen
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Noteer hier het antwoord.
Na het maken van een afspraak ontvang je een mail met de benodigde informatie.